onsdag 29. juni 2011

isolering og plast


Siden siste oppdatering har jeg vært to turer på hytta. Ei helg sammen med barna og så en tur alene i denne uka. Har nå fått lagt ferdig isolasjonen og plast på alle vegger i hoveddelen av hytta. Bod og vindfang har jeg ennå ikke gjort noe med. Brukes som lagringsplass for dører og isolasjon. Måtte også legge inn fire ventiler som var uteglemt fra forrige gang jeg holdt på med ventiler en gang i vinter. Bare bad/toalett fikk 3 ventiler. 2 stk på do-avluket slik at det er gjort iht anbefaling for å hindre lukt fra snurredassen. Jeg hadde også noen vilmarkspanel som skulle tilpasses rundt terassedør. Også det er nå på plass og er klar for beising. Planen er at jeg og Solveig skal opp en tur nå til helga for å beise ute og inne. Vi tenker å beise
stuepanel inne før vi sette det på. Ute håper vi å få beiset gjenstående panel og stolper på terasse, samt material som skal brukes til gesimsen. Det er iallefall planen - så får vi se om været tillater beising utendørs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar