søndag 29. august 2010

Aggregathus

I løpet av vinteren snekret jeg sammen et lite hus til aggregat. Også dette i elementer selvsagt :-)
Det var så kaldt og rått i campingvogna - og gassvarmeanlegget stoler jeg ikke helt på - så jeg kjørte aggregat og fyrte med 1500 W stråleovn i vogna utover kvelden. Det ble koselig det.
Og da var aggregathuset bra å ha så ikke alle i hyttefeltet trengte å høre på duringen. Dette er provisoriske greier og jeg er ikke helt fornøyd med lyddempingen. Har brukt en gammel skumgummi madrass, men tror kanskje jeg må få tak i noe mer proft når dette skal bli permanent. Tenker også å få lagt inn lydfelle på inn- og utlufting.  Er det noen som har tips til hvordan dette kan gjøres?

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Kjekt å se hvor langt dere er kommet!
    Angående aggregat-støy har Hytteliv hatt flere artikler om innbygging og lyddemping av støyen. Kan se om vi finner igjen en artikkel. Det blir vel litt lenge å vente til sommeren? Har nemlig kopi av en artikkel liggende på hytta mi... :-)
    Margit

    SvarSlett