søndag 3. oktober 2010

"Rullator"

Jeg har lenge fundert på hvordan jeg skal unngå å måtte flytte rundt på material etter å ha flyttet det inn i hytta for vinteren. Det er en anseelig haug med plank som må flyttes, og som sikkert alltid står i veien. Jeg har kommet til at et rullesystem er verd å prøve. Så nå har jeg stablet deler av materialet på rundstokker (runde gjerdestolper) slik at jeg kan rulle hele stabelen på tvers av hytta når det trengs. Når halve golvet er lagt er planen å rulle hele stasen over på dette. Jeg har bygd opp under stokkene slik at det ikke blir noen høydeforskjell til det nylagde golvet når jeg skal flytte stabelen. Jeg har også tatt hensyn til at jeg skal kunne ha et bord mellom stokkene og golvet slik at det ikke blir merker etter stokkene på det nylagte golvet. Så får vi se hvordan dette virker. Det er såpass billig og enkelt at det nesten er nødt til å virke...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar