mandag 15. mars 2010

P4s Gledespatrulje på besøk

Snakk om overraskelse en kveld i mars da Gledespatruljen fra P4 banket på døra. Jeg holdt på med å snekre senger i kjelleren da P4 kom for å glede meg. Og glad ble jeg. Skulle gjerne ha delt lydfila med dere, men det er ikke så enkelt i en blogg har jeg lært. (gi gjerne tips de av dere som har en enkelt løsning på dette).
I alle fall - Gledespatruljen hadde respondert på en mail fra kona mi om at vi skulle bygge oss elementhytte og hun var bekymret for min evne til å lese bruksanvisninger! Jada, jeg husker også vitrineskapet som det tok fem timer å få opp bare fordi jeg monterte den dumme bunnen i toppen og måtte demontere hele greia. Vel, med hytta hadde jeg faktisk tenkt å følge bruksanvisningene til punkt og prikke - når det behøvdes....
Men kona hadde altså spurt P4 om de ikke kunne glede oss med snekkerhjelp. P4 hadde kontaktet Drammenshytta - som velvillig lovte å stille opp med sin mest erfarne snekker i noen dager. Etter programmet kontaktet jeg drammenshytta og de sier de vil være tilstedet med snekker ved montering av bjelkelag, vegger og tak. Hurra for P4 og Drammenshytta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar